22.05.2023r.
Temat: Lubię czytać komiksy.
Podręcznik s. 277-278 👀
Cele:
1. Określam wartości prezentowane w utworze
2. Charakteryzuję komiks jako tekst kultury
3. Uczestniczę w dyskusji na temat wartości
4. Selekcjonuję informacje
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Dokończcie zdanie: „Gdybym mógł/mogła życzyć sobie czegokolwiek, chciałbym/chciałabym…
2. Odczytanie pierwszego fragmentu komiksu Calvin i Hobbes .
3. 👉Określenie marzenia tygrysa. (Po przeczytaniu, ćw. 1.)
4. 👉Omówienie reakcji Calvina na słowa przyjaciela. (Po przeczytaniu, ćw. 2.)
5. 👉Opis emocji bohaterów. (Po przeczytaniu, ćw. 3.)
6. 👉Rozmowa o wartościach. (Po przeczytaniu, ćw. 4.)
7. Odczytanie drugiego fragmentu komiksu.
8. 👉Omówienie treści historyjki. (Po przeczytaniu, ćw. 1.–2.)
9. Aktywne zakończenie:
a. Prezentacja o komiksie – podsumowanie gatunku: https://view.genial.ly/6092ac083104000d488a7303/presentation-komiks - po prezentacji tworzymy w zeszycie mapę myśli z cechami komiksu
b. komiks a baśń: https://learningapps.org/865120
c. komiks a opowiadanie: https://wordwall.net/pl/resource/1403419/komiks-vs-opowiadanie
d. przepis na komiks: https://youtu.be/D-O21w3CuLA
💬 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz